crousingen

HEEJ! :D
förlåt för dålig uppdatering.. igen..
MEN, dethar ju som sagt varit fullt upp! = crousing ;D wowowowow ;D
igår:
vaknade, gick upp, ola drog med mig ner på hembygdsgårn, vi gick där o kolla på massa bilar, yeye, ballt ! seen for vi hem, och jag for ner till josefin, jonna och jessika! :D satt på grillen en stund, sen for vi ner på badet till ida och va social med henne! sen snacka ja med mimmi ett tag med, det få vi ej glömma. OCH , Jonna och Josefin lekte med lego ;) kanonkul! KK. sen så for vi upp på byn, jag for hem, hämta ola, skjutsa iväg han nånstans, sen va ja hemma ett tag, och sen for ja o hämta han, tro ja, om ja inte minns fel, sen åt vi mat, och sen skjutsa ja han på nå ställe igeeen xD , sen skjutsade jag och mamma billy till hällåsen, wowwow, yeye, kul o köra bil vet ni ;) , haha ! seen, for vi hem, jag duschade och gjorde mig iordning, sen fick vi besök av två trevliga släktningraggare ;> , wiho!:D sen åkte jag och pappa o crooousa med dom en sväng, sen gick jag ner på banken och träffade ida, josefin, anne-li, jessika och jennie :) , sen gick vi runt lite, sen träffa vi daniel och åhman, ne nu är ja för trött xD , åhman och philip mena ja ju förstås xD haha. sen gick vi ner på byn, TRÄFFADE MAGGI :D sen hem till ida på förfest. och där sluta vi beskriva kvällen i exaktlighet. blev så jobbigt ;D , åsså träffade vi förresten sundsvallgänget med, och massa andra folk.

jag ska säga, TACK för kvällen alla! ni gjorde den KUNG!

Nu ska ja kliva upp tro ja, och packa ner det sista , FÖR, IKVÄLL far jag och mamma till buuulgarieeeen! :D:D:D:D
WOWOHO¨RHKR¨PHMJ , och då kmr de och bli väldigt dålig uppdatering.. förlåt, men det ska bli dundermkt när vi kmr hem! :D

PUSSHEJ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0