dålig uppdatering..

Hej!
Det har varit väldigt dålig uppdatering, men jag ahr en bortförklaring. hela gårdagen spenderades i östersund, med mamma och Ola, vi hittade NÄSTAN en bil! =D nästan.. haha! och idag har jag och annelie hjälpt vår kära vän ida. och "jobba" på barnens dag. just nu ligger jag ute och solar! hur skööönt som hälst. och verkligen efterlängtat! önska ja hade en swimmingpool..
nu ska ni få höra om gårdagen:

FÖRST kom mamma in och väckte mig, jag gick snällt upp o gjorde mig iordning, sen brummade vi iväg mot östersund, eller JAG , moahah. kul o köra lite bil ;D , sne iaf, när vi kom fram, så skjutsade vi mamma till Maud som ger henne behandling , och jag och ola for på stan. Gick först på telia och fixa abonnemang till mig, sen gick vi på stan lite, åhlens och köpte min efterlängtade "hårdbortagningscreme" , rosa , hur grym som hälst, sen gick vi på en fiskeaffär, och kolla på ett spö till broder, sen gick vi upp på donken, han bjööd, (som vanligt) haha ! , glass glass glass. sen gick vi och mötte mamma, sen gick vi tillbaka på fiskeaffären och köpte spöet. sedan gick vi ner till bilen, och for till billaffärer efter bilaffärer. hittade en citroäng *stavning* , och jag gillade den, den var liten, silver, och snygg. så ja va lätt på , men i slutet av dagen blev det ingen bil ändå! och mellan alla bilaffärer åt vi faktiskt lunch med! haha. efter all bilprovning så for vi på systemet, sen en skoaffär, och sen blomaffär. sedan bar det av till ö&b, STANDARD, seeeen till näst intill godaste kebabstället i östersund. efter det tog vi vårt pick och pack och for hem! hihih, ännu mer bilkörning. När vi kom hem, tog jag moppen och for ner til lgrillen och fick fara o möta Linnea, för de blevl ite knas. och sen for vi på grillen och satte oss och snacka lite skit, ;) haha ! seen, for ja hem, la mig vid datorn, (men var för trött för att blogga) , och sen la ja me och kolla rakt upp taket och toksmsade, haha. viiilket liv va!? , jadå ;) , sen efter väldigt lång väntan somnade ja ääääntligen !
och imorse fick jag inte de nbästa väckningen.. utan olas telefon gick på snooze från 7 - 8 , och 8 ringde ida o väckte mig. , och resten av dagen har jag ju redan berättat om ! :)


Nu kmr nog mamma hem snart, hoppas jag. då blire väl mat efter ett tag, sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske va me linnea om hon är hemma, annars kanske ja far ut o springer en sväng lr liknande, :) eller så blire fotboll ! ;) det vet man aldrig.

Nu har jag inte så jääätttemkt mer o berätta ! ;) haha. tkr jag har skrivit så väldigt mkt.
men vi hörs!
hoppas ni haft det bra när jag varit osocial! :D och hoppas ni får en kanonkväll, så hörs vi ikv! :)

Heeeejsvejs! =)


Det var den här a snackade om, fasten min är HELrosa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0