soldag! :D

Hej!
Just nu ligger jag ute och solar, vilket jag gjort hela dagen. Jag, pappa och ola var även och badade :) riktigt skönt! nu väntar jag på att klockan ska bli tre så ida ringer och säger att vi ska fara o bada (a) ;) hihi. och annelie är på med! , det är nice. (om hon kmr ihåg o ringa dvs) , haha ;)
Det var skönt med en soldag, känns som att ja vill bli lite brun innan ja far till bulgarien så man inte bränner sönder sig första dagen , tyyp ;) haha! :D sen äre aldrig fel o bli brun hlr :) det gillas.

ne nu ha ja inte så mkt mer o berätta, det där är ungefär hur min dag har  varit, helt köng ! :D skönt som fan.

Hoppas ni haft en bra dag, och att det fortsätter vara bra! :) '

Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0