torgdag

Hejhallå!
Vaknade cirkus vid 11, då gick jag upp, och klädde på mig, ganska "osomriga" kläder, för jag trodde att det var jättefult väder, (vilket det var) , men sen for jag till farmor, efter jag varit där ungefär en halv timma så insåg jag att jag valt fel kläder, sooolen lös, och himlen va blå, så ja drog hem o bytte, ;D sen for jag tillbaka, och vi ner på marknaden , och for runt  där en stund, sen for ja hem, och for ner på byn med mamma, (körde bil) , älskar det. vi for på banken, apoteket, och kollade på lite glasgrejer, kanonfint! kanonnöjd, (bla en bröllopspresent!:) ) , sen tog vi bysvepet och for hem!
Nu ska väl hon börja fixa sig till deras klassfest, jag får väl håret till uppgift , och troligtivs klädvalet! ;) så nu ska ja ta o gö nån nytta,

hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0