AVSLUTNINGSFEEST

HEJ! :D

igår:

först hade vi avslutning i kyrkan, det gick hur bra som hälst! , sen for vi hem, o det kom folk på fika :) riktigt kul! tack för alla grejeeer! :D :) , sen for jag , maggi , och mamma ner på fotbollsskolan, och hade småttingarna :) skoooj ;) , sen for vi hem , ja duscha , fixa mig lite, sen for vi upp till ramselesjön :D wohoho! , great :D , början av kvällen va riktigt kul! det började med att vi hade riktigt skoj, (inga detaljer nämns) ;) sen spåra det ur lite, haha, sen vid typ 12 for vi bort till gläntan, men där var vi inte så länge, så vi for in till ramsele igen, ringde på chaffisen ;) , haha! när vi kom till ramsele, jag, maggi, jeppe, och annelie, träffa vi josefin, ida, jennie, kenny och adde, buuusigt :D , sen efter ett tag gick vi hem till jesper, jag han maggi och annelie :) efterfeeeeeest ! ;) hahahaha. fyfan va ball vi är ;) hahaha! FULT! men riktigt jävla kul ;) hahaha! nån somna? , nån blev mosad, nån va bebis, nån va nykter, nån lurade i nån annan "sprit" , HAHA. alltså jeeesus :D kul vare ;)
sen när vi kom hem, tog vi oss ett oboyglas, (vilket är nödvändigt) , sen gick vi och la oss o skulle kolla på film, men vi somna. då va klockan 03:30 , lite trött va vi väl efter att ha hållit igång sen klockan 6 imorse ;) idag är vi också jävligt trött!
men nu ska ja skjutsa ner min lilla älskling till bussen :( , hon ska nämligen till stan.

MEN TAAAAAACK ALLA FÖR EN JÄÄVULST KUL KVÄLL! fyfan va ja komma sakna er, 9or i ramsele! + andra, men er ha ja redan sakna ;)

pusssssssss ! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Kung kväll de där! :d

2010-06-24 @ 00:08:46
Postat av: jag

mm, endel iaf :p

2010-06-24 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0