jag vill skriva om en person som jag verkligen ser upp till.

sen vi var små, har du tagit hand om mig. det är oerhört skönt att veta att din axel kan ja alltid gråta mot. när vi va små, o ja va en jävla surunge, så stog du ut med mig. jag kan inte förstå HUR, men du gjorde det på något konstigt vis. och hur jobbig jag än var, så lämnade du mig aldrig vid vägkanten. endera tog du min hand och vi gick över, eller så drog du mig över, men du lämnade mig aldrig. det är inte förän på tidigare dar, jag förstått vilken jävla tur jag har som har dig, det finns dom som har en lika relation till folk och dom har bara besvär av dom. men du har alltid funnits där. och det är jävligt lätt o se nu, varför du gjort som du gjort, när jag blivit arg på dig, så kan man lätt förstå nu varför du gjorde dom val du gjorde.
du har inte alltid behövt sagt något, det räcker att man kollar på dig, så vet man att ditt stöd finns! som sagt, utan dig, kanske jag inte skulle ha levt idag. du har gjort så jag orkat mer.

vissa, har du ogillat, och jag har aldrig förstått varför, förän dom sårat mig. nu förstog jag varför. önskar jag litat på dig mer, på din instinkt. du har inte behövt sagt vad du tyckt om saker och ting, jag har förstått det ändå. mycket tack vare dig att jag spelar fotboll på det vis jag gör idag, har farit där ute och spelat med mig, kan tänka mig att det inte varit speciellt kul, men du har gjort det. du har lärt mig, och du har gjort det utan att blivit tillsagd. 

det finns ingen jag ser upp till, på samma vis jag ser upp till dig, du har alltid varit duktig. jag har varit så jävla avundsjuk på dig, men jag har insett att jag inte har något att vara avundsjuk på, jag borde vara stolt ist. så det är en av få ändringar som hänt, jag är stolt istället för avundsjuk.
du är så sjukt jävla duktig! jag förstår inte hur du orkar i vissa lägen, det förstår jag verkligen inte, men du har orkat, och du orkar.
jag har varit avundsjuk, men jag har alltid sett upp till dig. och det kommer jag göra så länge jag lever, och när jag är död, kommer jag fortfarande se upp till dig!


Jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0