IGÅR!

Godmorgon, tänkte berätta lite om gårdagen, förutom att den inte började så bra, blev den kanske okej.
jag for först ner och kollade på fotboll med Sofie och Robin! de va nice :) trots att dom mobbade mig... men det är okej, jag är van deras mobbing... and i like it ;) haha! =D sedan efter matchen for jag och sofie på ok, sen hem och hämta mina grejer till matchen, sen for vi ner på grillen och åt glass, sen for vi hem till sofie och åt macka, (lite mer förberedande inför match kanske) ;) , haha. och sen så for vi bort på fotbollsplan på samling, matchen tänker jag inte säga så mkt om, för min del var det den sämsta matchen iår, och bajs. så, sen efter matchen for ja hem, och kollade på bilar med mamma, och utlandsresor, åsså gjorde jag varma mackor, MMM! gott :D , jag hittade en perfekt bil :D nu äre ba att dom ska bestämma sig för den, den va BLÅÅÅÅ ;) ofc.. åsså låg den nära gbg, så ja tkr att vi absolut borde ta den! ;D det är liksom inget frågetecken i den frågan! det är bara helt klockrent :D
sen la ja mig i min säng och kollade på film, wild child, den var helt okej måste ja säga!
idag ska jag inte göra så jättemkt förutom att kolla på grabbarnas match, hoppas ni vinner nu ikv BK! vi satsa på 3 ikv. heelt klart ;) great.
nu ska ja se lite på tvn, sen kanske kliva upp o klä på mig osv? ;) kanske...


wildchild.
jag tycker den var riktigt bra, vissa delar var väl inte så jättebra,
slutet tkr jag inte va alltför bra, 
men i helhet tkr jag att den var helt klart sevärd!
HELT OKEJ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0