ny design

HEJ :D
nu är min blogg färdigdonad!
TACK ♥

nu vill jag att klockan ska bli halv 9 så man kan kura ner sig i soffan och kolla på fotboll! :D EEEENGLAND! jag håller på england, och ni? ;) england, england,england. (hoppas jag)
ola är hemkommen, så nu är allt frid och fröjd!
imorgon drar vi BK-80 damlag, och spelat match! och vi taggar. så kolla hur england spela ikv o spela likadant imorn ;) haha. helt klaaart! OCH, världens bästa maggi följer med!!! wihohohohoh, ha inte träffat kvinnan på flera månader, år känns de som.. men så illa är det inte! :D bli för jävla ballt :))

nu tro ja ja ska brumma bort till farmor en sväng innan det blir fotboll! greeeeat!

hare!

pusshej



ENGLAND, sa vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0