STUDENT!

Hej! :)
Idag har jag varit på olas student. fan va fin du var! :D det var iaf skitkul! spec när natur va uppe på scen x) dissen till alla , ja tkr de va kul iaf ;) haha :D (tro d va natur iaf)
när vi kom till kramfors for vi på dollar först, (standard) , sen for vi hem till lägenheten o börja städa ;) , åt lunch, gjorde oss iordning, sen bar det av till skolan, wiho, fullt ös! sen så kollade vi där då, o massa, sen for vi hem igen, (fortsatte städa) , och sedan for vi och åt middag på högakusten. efter deeeeet, for vi tillbaka till lägenheten, tog med det sista, och snart har broder flyttat hem :D wiho! det är nice. är så tråkigt hemma när de inte finns nån o bråka me ;( :)
nu är vi iaf hemma. tog ett stopp i sollefteå med på konsum :P , haha! (viktig info) ;) ne, nu ska sova lite. försöka lägga upp bilder på fb men de funkar inte alltför bra?
hm ?!
aja, prao imorn så det är bäst att lägga sig och sova snart så man orka upp!

Gonatt. :)

bilder;



Studentmössan, Ola EC 07 :)
Grattis!


Storebror och jag! fyfan va du är bra.
Älskar dig bruschan!


EC 07. "branschen suger!" haha. great ;) härligt jobbat x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte ta och skaffa en snyggare design va?

2010-06-11 @ 10:37:22
Postat av: annso

ja kanske tkr att den är snygg?!

haha jo det ska jag, och det har jag sgt med. stör du dig eller?

och du är ?

2010-06-11 @ 12:23:58
URL: http://aiebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0