tröött..

Hej!
Jag kunde inte sova mycket bättre inatt, utan vaknade vid 12 och var vaken framemot halv 2 - 2 nån gång där slocknade jag (y) , sen vare upp o hoppa o va glad på fotbollsskolan! efter fotbollsskolan for ja o mamma o handla, sen hem o lata sig hela dagen. nu har jag nyss varit hos farmor en sväng, kände mig tvungen! och nu tänker jag lägga mig i sängen o försöka sova! sen hur det går är en annan sak, finns så jävla mkt o tänka på, saker man inte vill tänka på, saker man ba önska va helt perfekt.. som man ana aldrig kmr bli perfekt.. suck!

nu säger jag GONATT! :)

                                                                                                                        

jag vet inte vad jag ska säga, eller göra.
jag vet bara att jag aldrig kommer ångra,
för jag vet att du betyder väldigt mkt för mig,
vilket du alltid kommer att göra.
jag är bara ledsen över att aldrig..

aldrig... 

                                                                                                                          


ÅH vad jag längtar tillbaka! ♥ (bilden har inget med texten o göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0