skolless

fyfan va skolless jag är nu, vill ba gå o skita i skolan, men känns som att man inte kan de riktigt än. men jag vill. förutom skolan ha ja inte gjort nånting idag. funderar på om ja ska orka ta tag i de här jävla skolarbete. so, sen skulle ja verkligen behöva börja med fysikarbete med... men de orka ja verkligen inte. haha! det får vänta.
Ikväll blire ug en sväng, inge lääääänge. för sen ska ja hem o sova. är så äckligt trött så de är ju hämst! haha. ja vill ba sova, sova, sova hela tiden. jiiises!

Aja, hoppas ni hare bra iaf :) 


                                                                                                     

jag önskar jag kunde säga ja inte bry mig..
men det är ju det jag gör,
jag önskar det aldrig hade hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0