onsdag!

hejsan!:)
idag hade vi öppet hus på skolan, jag skulle va guide, men ja bytte med felicia, toppen!:D , så ja hade ba matte till kl halv 11, sen gick ja o rebecka runt o gjorde typ ingenting ;) haha ! sen kl 11 gick ja , rebecka och Marijana o åt lunch på skolan , PASTA, men dock inte så gott som ja trodde de skulle va, besvikelse:( huhu! ah, sen så tralla vi ner på stan:D , sen strosa vi runt där, tog en sväng på donken, och jag handlade faktiskt lite julklappar, och ett tre örhängen som ja tkr va riktigt fina :) , som ja tänker ha på lördag :D , fyfan va ja hoppas det bli SKOJIGT ! för ja är riktigt pepp:D hehee. men har inte bestämt mig ÄN, vad ja ska ha för kläder...8-) hehe ! men jag har nyss städat iordning lite, och börjat packa lite smycken, och nagellack o sånt som ja ska ha med hem:D + hårinpackning, hihihi ! buuus. men nu ska ja nog ta o chilla lite, ikv ska ja diska , men INTE än. absolut inte, ska kanske ta o äta ngt :) vore inte helt fel ! meen, vi hörs sen ikv lr imorgon :) btw IMORGON kmr min mammmma hit !:D ska bli så nice o få sällskap här i skiten, btw, tänker ja kolla på lägenheter nu förresten, vill verkligen ha en ny.. må piss här !
meen, vi hörs! hare bra:) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0