städ-mys-film-dag

hejsan!
dagen börjades med att kolla på film, det blev she´s the man. jag tycker itne att själva filmen är så bra, den är väl mest rolig. heheee ! och att han är jävligt snygg! hehe. sen gick jag upp o åt lunch med mamma, det blev varmkorv. sån simpel mat gilla annsofie ;) hehehhehehe ! ah, sen så ha ja ba bränt ut filmerna ja hade på datorn till dvd-skivor så dom inte ska ta sån stor plats på datorn, sen tog ja bort alla förutom 3, en gick inte o 2 vill ja ha kvar ;) hehe. green street , och dear john. bästa filmerna tro ja! otroligt bra. med tanke på green street började ja att se den igår men såg aldrig klart den ;o , kanske ska gå o sätta mig framför tvn o se klart den nu då, lite ballare med tv än på datorn ;o , men den är ju så jäävla sorglig. lever mig verkligen in i den filmen. men ah, sen ska ja iaf städa lite, sen ska ja måla naglarna, fundera på fransk manikyr, men tro dom ska få växa liite till, så ja ta nog ba ett vanligt , men tycker det är så jävla tråkigt. det se så puttinuttigt ut med tex... ROSA. och det är typ dom enda nagellack vi har här hemma, eller typ snorgrön... ja ha tagit mina snöggggga färger till ö-sund, tex,. blå o grön o såna snyggisfärger;) heheeeee!
menmen, få väl bli lite puttinuttig då ;> hehe. ellleeer, så kör vi på vitt! men tro ja ha alla tunna nagelpenslar i ö-sund.. få kolla upp den saken!
vi hörs!
hare bra alla:)

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0