the secret life of american teenager

God eftermiddag;)
nu har jag nyss sett the secret life of american teenager :) , riktigt bra serie! tur man gått över 15 år iaf ;) hahaha. aah, idag har jag städat lite, borstat Luna, och fixat musik och filmer, och sett på film o tv, en helt okej myslovdag!:) giilllllareee. heheee ! nu blire snart gooomiddag känner jag på mig:D börja faktiskt bli lite hungrig.
ikväll ska ja kolla på tv, duscha, o somna tidigt för imorgon ska ja upp tidigt, vi ska fara till sundsvall kring kvart över 7 tro ja de va. och jag blev alldeles nyss, riktigt less.. som det bara gå o bli av en enda sak... hatar det! så, nu ha ja avreagerat mig på det med, hehee. såå, förresten ha jag varit ute o gått med luna med x) , gå inte o glömma den detaljen ;) hehe. menmne, nu ska ja inte gö nå förutom o vänta på maten.
hoppas ni har det bra!

pusshej :)


the original me. = myyysdag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0