k-fors

Tjenis!
klockan är nu 21:42, och jag är nyss hemkommen från k-fors, blev en lång dag. började med att ja gick upp o fixade mig, sen for vi till farmor o farfar en sväng, eller en bra stund, och sen hem o fixa lite snabbt,s en for vi till k-fors, for till lägenheten, sen for ja o mamma på dollar o sen beställde vi mat från SYLOS, mmmm, snacka om att de va gotttt!:DD:D:D , smarrigt as hell ! ah, sen så ordnade vi i lägenheten, min älskade bror dumförklarade mig hela tiden, som tur va va ja jävligt trött så ja blev inge sur alls x) , haha ! , sne for vi hem, o då insåg ja hur jävligt nice de är o åka bil på kvällen, (när det är mörkt) , så nu är ja som sagt hemkommen. så nu ska ja kolla på beck o va vaken ett bra tag så man kan sova läääänge på första lovdagen!:D:D:D wihooooo ! awesome !

ha inte så mkt mer o säga nu , så hej så länge! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0