lördag

hejsan!:)
vaknade kring halv 10 imorse, inte så hämst med tanke på att ja somnade kring 23 igår, haha, orka inte va vaken nånting på kvällen, de är ngt fel på mig :) , haha ! , aja. vaknade, låg kvar i sängen ett tag o läste lite anatomi, ha ju prov på det på måndag , så de är väl bäst man plugga så de inte bli omprov i de me ;) , jävla matte... ah iaf, sen gick ja upp o duscha, sen blev de lite sminkande, (och klädde på mig innan) , sen så pluggade ja lite till. efter det så åt ja lunch, o såg på tv. sen for ja o mamma ut o hälsa på dom bästa. najs det:D kändes riktigt bra. och efter det for vi på ica o handla. sen for vi hem, ja satte mig och plugga matte, så nu ha ja iaf gjort våra 14 repetionsuppg. känns bra :D , men ha lite problem med att hålla isär vissa saker, men de få väl gå som de gå;) ha iaf inga mer uppgifter ja kan göra nu. sen åt jag och mamma mitt uppi mitt plugg med förresten, det blev parisare, MUMS ! gottt gott gotttt :D ihii. ah , nu ha ja som sagt iaf gjort klart matten, o pluggat lite anatomi :) känns som man ha gjort lite nytta idag ändå!:D men ha inte orkat eller hunnit varit ut o springa nå , lite dåligt samvete för de faktiskt. få bli imorgon!!! och kul att frida ha nån drygvecka nästa då dom kör stenhård träning så hon lär ju inte vilja gå ut o jogga nå med mig i veckan ;( uhuu ! hon ha fått lägenhet i stan med :D bli ju kanoners de!;D fan va jobbigt hon kmr få... :( lider med hon. och thilde ha också fått lägenhet i stan, komma få jobbigt hon med, haha! :D nån mer som vill ha de jobbigt lr?!?! ;p haha.

Jaajaa, nu ska ja kanske ta o läsa lite till anatomi. kanske läsa igenom det, sen blire nog mys framför tvn hela kvällen :) , imorgon ska ja tillbaka till östersund. men, det är juuu fan bara en enda vecka till, sen är det LOOV!:D wohoho. underbart!:D

hoppas ni har det bra! puss o hej :)





-


i like to play with the ideea that it could be you and me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid kul att titta på tv. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 15:24:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de är väl det ;) haha. hade inte varit inne på din blogg förän nu, men ja tkr den va intressant:)

2010-10-24 @ 17:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0