hemma lördag

Hej!
Jag har haft en relativt bra vecka, har ju varit vissa omständigheter, men som sagt, livet är inte lätt. och igår for jag och maggi med bussen hem, då ringde mamma o sa att dom skulle ner till sundsvall på sjukhuset, så då ville jag förstås följa med, så jag hoppade av i bispgården så kom dom dit och hämtade mig och vi for vidare till sjukhuset! så skönt och få träffa dig och känna att allt kommer att gå bra, för det kommer det! allt kommer att fixas. sen for vi på max och åt "middag" klockan halv 9 ungefär, sen bar det hem, ja sov, och idag har vi varit på morfars place! kom nästan nyss hem, hunnit  duschat och sminkat mig lite. så nu ska ja äta middag, och sen få vi väl allt se vad kvällen i ramsele har att erbjuda! ;) haha !

Hoppas ni har det bra alla ! ska fixa internet i lägenheten med så ja kan uppdatera bättre, sry för det btw !
Hare bra, så hörs vi !

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0