Hemmmaaaa!

hej!:)
Nu sitter ja o ha nyss duschat, jag tänker snart hoppa i sängen så fort håret torkat lite, sen imorgon far vi till umeå klockan 07:00, dåå ska ja brumma bil i nåra timmar, gött de! sen blir vi där tills på söndag, och då blire o brumma bil tillbaka =) , så .. vi hörs på söndag eller så, och, mamma har beställt bredband, så det kommer att bli ändring på min dåliga uppdatering, det är jag väldigt ledsen över att det är så dåligt med den.
menmen, som sagt, det blir snart ändring!

Hoppas ni har det bra allihopa! det har jag, och btw, på måndag ska jag bli hårfixerad, så det kommer att komma bilder tisdag då kanske! =)

hare bra! hörs imorgon eller nån gång ;)
you never know!

PUSSHEJ!



i miss you so FUCKING mutch.... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0