pustar..

hej å hå ! godkväll :)
dagen ; vaknade, låg o drog mig en stund , sen kom mamma o sa att ja skulle hoppa upp o gö mig iordning för vi skulle fara till östersund, jag , hon , pappa, farfar och Wilmis, så då for vi ! , först upp o hämta farfar o Wilma , sen for vi ner på tandläkarhuset för att dom skulle rösta, sen hem till farfar igen o hämta en hylla som ja fick till lght, seen bar det av. på slutet av vägen tyckte wilma det va skittråkigt, så då lekte vi en billek, (man väljer ett bilmärke får 1 p när man möter det märket) , hon tog det vi mötte precis då, jag : VOLVO !" hahaha, sen bytte wilma, hahaha. pappa fick 3, mamma 8 kanske , wilma 10 , jag 23 xD AHHA ! så jävla utklassade ;) haha. undra hur många ggr man lekt den där leken till östersund... MÅNGA. haha ! men då vare jag som va den dumma ;) så ja ha nog lärt mig...
haha !
Aja, sen när vi kom fram for vi till lägenheten och tog in mina väskor, sen for vi ner på stan och släppte av mig , mamam och wilma , så då gick vi på stan lite , köpte lite grejer till lägenheten + en skarf, och en BLÅ klocka, så jäävla mig ! ;) , haha :D , deilig. sen GICK vi hem , det regnade, när vi va 100 meter från huset började solen skina riktigt bra (y) , haha. perfekt timing asså ! , sen när vi kom hem så tog det itne så lång tid innan farfar och pappa kom , så då beställde vi pizza, som jag , pappa och wilma sedan for och hämtade. sen for vi hem o åt pizza, efter det så for jag , mamma och wilma på maxi o handlade upp , nice det ! , tog ganska bra med tid.
hahaha, wilma :"få du ta vad du vill eller?!!?!?!" , hahaha. sötgumman. seeen , for vi hem , efter allt handlande, och då drack vi kaffe o fikade :) , sen for dom väldigt väldigt snabbt,. så då tog ja o gjorde iordning maten o så , diskade och städade iordning litegranna. känns skönt att ha det gjort. och jsute, innan vi drack kaffe gick ja även ner o slängde i en maskin kläder, så nu väntar jag på att det ska bli klar. vilket jag tror att den är nu ... men känns jobbigt att gå upp ifrån sängen när ja halvligger... mhmhhmhm m:( , jobbigt läge ;) , det är bara se att efter jag fixat tvättet kan ja ju sova ;o (a) , gött det ! :D
*positivt tänkande* sysslar jag med! ;) haha. det är så det ska vara seni ! :D

Aja, nu ska ja väl pallra mig ner till tvättstugan och kirra tvätten, sen ska ja gå upp o lägga mig i sängen o kolla på film tro ja ! :)


Hoppas ni haft en bra dag! det har jag haft. trots lite tråkiga nyheter men det är inget dåligt som inte har något gott med sig. hoppas allt kommer att ordna sig på riktigt nu!!!!!



Gonatt ! Ω



Saknar som få! ♥
åh ni blev man tårögd., haha!
saknar er som bajskorvar!
annsofie älskar sin megasuperdupergris , och sin stjärnflumjävlajosefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0