sjuk.. :(

vad härligt att bli sjuk tills det är helg... NEJ ! kom hem igår kväll, kände mig lite småförkyld, nu.. känner jag mig väldigt mkt mer förkyld. fy a! , men va fan gör det?! denna dag ska bli toppen och ingenting kan stoppa mig :D haha!
Nu har jag pluggat, och pluggat, och nu är jag less på o plugga, ska snart följa med mamma för hon ska träna, sen ska vi hem, och typ duscha, sen ska ja ner o jobba för bk på nån parkering, efter det blire hem o kanske smälla i sig oboy, LOVE, sen ska ja ner till ida och få chokladrutor på beställning, gör mig inte besviken! sen ska vi ut o kolla på lastbilar o mysa på hela söta rara kvällen, ska även dejta med kenny ♥, kommer bli ett toppen dag/kväll/natt!:D
PUSSSSS PÅ DEN!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0