apu

hejsan!
igår var min första dag på min apu plats, (kappahl) det gick riktigt bra, och dom var så trevliga så! var även och hälsade på maggi på hennes skola innan ja började, SAKNADE FLICKA!!!!!!!1 sedan efter apun, bar det direkt av till träningen i brunflo, fys, det gick också riktigt bra faktiskt :) (antagligen för att vi inte körde så hårt) men ändå!! sen vare ba hem, o sova, o vakna typ 100 ggr på natten, sen så imorse vakna ja i tid, gick bra idag med :) men betydligt tröttare, ondare i fötterna, ryggen, och helt körd i huvet!
men nu är ja iaf hemma i lägenheten, o ha bytt om till mjukiskläder, och tänker lägga mig o läsa en bok som ja va o lånade efter apun. tvivla på att den är sådär jääätteeebra, men ha tog den ist för en annan som ja tro är riktigt bra av någon konstig anledning, så läsvärd borde den ju va iaf!

hoppas ni har det bra!

imorgon ha vi träning på arenan, innan match på torsdag!=)

hejsvejs!


maggiälsklingsungen min!

Kommentarer
Postat av: Maggi

annso min älskligngsunge! <3

2011-04-11 @ 13:22:14
URL: http://magdalenaeliasson.blogg.se/
Postat av: annso

I LOVE YOU!<3

2011-04-12 @ 10:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0