complicated girl!

jaa, ja är komplicerad. och nej, ja ha aldrig sagt att jag är lätt o ha o gö med.
för det vore att ljuga, jag vet att jag inte är lätt o ha o gö med ibland,
men det är så jag är, och gilla du/ni det inte, så ge fan i o ha ngt med mig o gö isf!
för ja kommer inte att ändra mig, ja komma va den ja är tills jag dör.
det är liksom ba gilla läget, för ja är helt AMAZING ibland med!
MAHAHAHAHAH. nemen ja kan ju faktiskt va snäll ibland med :-)

och jag tror att alla är komplicerade på ett eller annat sätt.

de är inte så många som begriper sig på mig,
men dom som gö de, ha lyckats bra!
för det är inte så jäävla lätt o begripa sig på mig.
jag vet det, och jag finns inte till för o va lättläst heller!

det finns mycket många inte vet, och det man inte vet lider man inte av!
så ibland kanske man bara borde va glad att man inte vet..

-
jag önskar ibland att jag va ovetande, men när ja nu vet,
så vill ja veta allt!
för jag tänker på det every single day,
och jag mår inte bra i mig själv av att bara veta hälften.
-


i will allways try keep smiling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0