dag 10!

handlar om mina rädslor.

och det är ju inget man ska dela med sig om tycker jag, så jag tänker inte dela med mig av dom. så jag tänkte berätta om saker jag ogilla mycket ist.
och det är att det är så ootroooooligt mycket våld överallt. man läser i tidningen "17åring nerstucken med kniv" "18årig tjej våldtagen" lalalalala, de är ju förfan sjukt! fatta inte hur människor tänker ibland. vad som inte riktigt klickar?! jag avsky det, och avsky är ett starkt ord. tkr ja..

en sak kan ja tala om att jag är rädd för, vilket förmodligen är väldigt uppenbart, och det är att jag är vääldigt rädd om min familj, och mina nära och kära! känns faktiskt som att man såras mer av när nån nära en må dåligt än när man själv må dåligt. känns faktiskt så ibland tycker jag!

nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0