dag 7!

min bästa vän...

då säger ja som så, att de finns nog två personer som verkligen är mina bästa vänner, och en person som kommit mig närmre än ingen på så kort tid. sen finns det också en fjärde, som ja nästan tappat all kontakt med.

den första behöver jag inte säga någonting till, utan hon vet vad jag tänker, när jag tänker det. har varit kompisar hur länge som hälst, och vi ha bråkat, och vi ha gått igenom massor av saker tillsammans, och i slutet är det ändå vi två! ibland ha de känts som vi glidit isär, men så kmr vi och umgås, och allt känns som för 3 år sedan igen. när vi va små, och barn. en person som är som min egna storasyster, hon har alltid tagit hand om mig, vad jag än ställt till med, vad dumt jag än gjort, så har hon alltid tagit hand om mig och funnits där för mig. när jag haft det som tyngst, var hon där och höll min hand, och sa till mig att hon aldrig skulle lämna mig.

den andra är en person som känner till saker hos mig som ingen annan gör. han är en person som verkligen visat att han älskar mig för den jag är, för jag har varit så elak med han, och ändå finns han där som ingen annan. han är den som jag verkligen går till när jag må riktigt kasst, han är den som förstår mig. han bryr sig om mig, och han vet hur jag fungerar, han vet när han ska ta åt sig, och när jag bara är ARG och säger vad som ploppa ut, inte vad jag tänker.

den tredje personen är en person som kommit mig nära såååå fort, och som vet mer om mig än dom jag känt i 10 år. det är en person som jag gör väldigt väldigt mycket för, och som betyder väldigt mycket för mig! det är väldigt lätt att prata med den här personen och hon är förstående samtidigt som hon säger som hon tycker.

den fjärde personen är en person som betyder väldigt mycket för mig, hon ha funnits där för mig väldigt mkt, men av vissa kassa anledningar ha vi tappat kontaktet lite för mycket. nu säger jag bara som så, att jag hoppas att vi få tillbaka det vi en gång hade! och jag hoppas att jag fortfarande finns kvar där nånstans långt inne i ditt hjärta.

ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta, och jag kommer aldrig att glömma er!
jag älskar er över en väldigt stor del av mitt hjärta.
där kommer ni att förbli!
det finns vänner som kommer och går,
men ni fyra är några vänner som visat sig vara väldigt
äkta,
det känns som att när jag dör,
är det ni som kommer att komma på min begravning.
ÄLSKAR ER!


nu på slutet, vill jag säga att jag har många fler betydelsefulla vänner,
och jag valde ut dessa fyra, just därför för att de är dom ja ha haft mest kontakt med på sistone,
och för enskilda känslor för/med dom eller vad ja ska säga.
men som sagt, jag älskar mina goa vänner så väldigt mkt!
och ni vet vilka ni är.♥

det finns vänner som kommer och går,
men dom som stanna kvar hos mig,
och orkar med mig, (är fan inte alla som gö de ;))
det är er, jag kommer att minnas!


jag håller er stadigt i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0