dag 9!

handlar om min tro...

jag tro på att ha något att tro på. det spelar ingen roll vad det är, bara man tror på nånting! om man tror på att gud skapat världen, eller att kärleken övervinner allt, ha ingen betydelse. men man måste ha något att tro på, för tron och hoppet, är det absolut sista som överger oss!
man måste tro på sig själv, för att komma nånvart. man måste tro på andra, för att stärka dom. man måste tro på sin kärlek för att den ska våga. man måste VÅGA för att vinna. vad är det man bruka säga... "grovt vågat, hälften vunnet"? någe sånt äre iaf. och då tro man på att man själv våga.

ja vet inte va ja ska säga mer, känns som jag fått dit det jag vill säga.

Kommentarer
Postat av: Mor

Åhh gumman min du är så klok./Mor

2011-04-13 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0