förändring

själv hatar jag förändringar, du sa att jag alltid skulle va den enda, jag ha alltid trott dig, tills nu.
det känns inte längre som att "det är vi två" som det alltid, alltid, alltid ha vare!
det ha alltid vare du o ja, men de känns av nån anledning inte så längre.
ja vet att folk förändras, och att man växer ifrån varann, men du o ja?
de va inte meningen att de skulle bli såhär, ja ville inte att de skulle bli såhär, OCH

JAG VILL INTE ATT DET SKA VA SÅHÄR!!!!

Du o ja skulle alltid höra ihop, vi hade alltid hört ihop,
tills när? när tog allt slut?! ja missade de hela..

du ha alltid vare bättre än mig, men jag trodde aldrig att du skulle ersätta mig med nån annan...

ja ha funderat på de här länge, o ja gilla inte tanken.. vet inte va ja ska ta mig till längre.
jag vet att ja alltid kan ringa dig, men det är ändå inte på samma vis,

är det fortfarande, du och jag mot världen?

att klara världen utan dig, vore alltför tungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0