fredagmorgon !

Godmorgon alla glada.
klockan är 11 och jag ha nästan nyss vaknat, hade ju nästan inte kunna vare bättre!
nu kommer nog resten av familjen komma vilken sekund som hälst också. så då blire väl lunch och frukostlunch för mig. skulle ja trooo!:) jag längtar bara tills ja o mamma ska fara in på holidayclub och sätta oss i alla bastuar. det är vad jag ser fram emot faktiskt, bruka va o åka skidor, men tkr de är så jävla kasst när det är skitsnö, så tvivla på att ja ens komma åka nå skidor på årets påsk! sola tänker ja iaf gö ;) ja vill bli bruuun ja!

mamma håller på att dammsuga... x) haha! och jag ligger i sängen, jo vissa ha de ju faktiskt redigt bra!

idag ska vi väl ändå se ifall de kommer fram nån sol, så man få sola lite, annars återstå de o se va dagen ha att erbjuda!

hoppas ni får en kanondag! hade tänkt få de ja :-)

ni få ingen bild nu :) nästa inlägg, lovar jag!

hörshej!!!=)



i wish, and i hope, that´s all i can do!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0