Marijana Emma Therese Eliassons dag! ♥

kära onsdag, idag äre ingen vanlig dag, för idag är det Marijanas födelsedag! Idag fyller hon hela 18 år! På den här fina onsdagen när solen lyser, exakt som Marijana gör! de lyser om dig tjejen, du är UNIK!

jag har bara känt dig i några månader, men det känns som nått år. jag hoppas verkligen att du kommer att få en kanondag, och jag är inge glad över att ja inte kan va med dig på den. men jag är säker på att du komma få det bra ändå!!!

ha en bra dag hjärtat, puss och kram!!;*


gostumpan min!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Johan

hoppas att du gör ett så fint logginlägg när i fyller år med (A) ^^

2011-04-08 @ 21:32:51
Postat av: annso

näe, för när du fyller år, fyller jag också år, ARTON ÅR, och det komma bara handla om mig!;-) kanske nämner ett grattis:D

2011-04-10 @ 00:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0