matteprov....

godmorgon!
klockan är 07.10 om vi ska va exakt, jag ska snart kliva upp o gö mig iordning för ännu en skoldag, känns inteeeeeeeee bra. vi ha matteprov idag, o vi ha inte haft matte förän för två veckor sen, igår skulle ja försöka jobba, OCH FATTA, jobba gjorde ja, fatta gjorde ja inte. sen få vi väl se om ja ska tycka synd om mig själv o gå iväg på stöde med Marijana, känns dock tungt!
Sen i eftermiddag kommer Mathilda till mig, så då ska vi gå o kolla på fotboll! skojigt värre. är väl de ja få se fram emot idag, och slippa tänka på matte x) haha.

känns faktiskt som vi ha rätt mkt i skolan nu, ett tal ska va klart nästa vecka, och sånt där suger annsofie på, åsså matten då. den kommer bli riktigt jävla jobbig den här terminen, men jah a NÄSTAN gett mig fan på att ja ska klara den, det där sista kommer.

nu är klockan 07.14 och jag ska gå upp och gö mig iordning, känns tungt det med. hehe!

ha en bra dag kära läsare =) pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0