skiddag!

Hejsan!
idag är det måndag, så ni ska få höra vad gårdagen var, och det var då en skiddag, då ja o pappa lyckades med att gö åre osäkert.
ja gick upp klockan 8, då han redan va uppe o hade duka fram frulle, så då åt vi frulle me mamma o sen for vi in mot åre, blev överlycklig när vi insåg att de inte va så jävla mkt folk, så vi åkte o åkte, o de va faktiskt ovanligt många backar öppen dne här årstiden, va två stängda tro ja? , och det är INTE mkt! sen så åt vi lunch på gamla vanliga, sen drog vi o åkte mer, o sen pallade inte papap nå mer, så ja åkte vidare en sväng, o sen for vi hem! sen drog ja av mig underställströjan o ersatte med bikini, o la mig ute på altan o prata i telefon istället!:) sen kom mamma o ola hem, och de blev middagsdags då vi åt aasgo middag, efter middan åt vi efterrätt som ola gjort, hihi söt bror ha man ju iaf.
sen efter det så blev de kortspel, då ja o farmor totalt ägde ut mamma o ola på fyrmans. sen så blev de lite bus, o lite bus, o sen så gick ja o sov i olas säng till att kolla på "the last song" filmen är ju bra, och absolut sevärd, så den rekomenderar jag starkt! sen somnade jag, arg! x)

imorse vakna ja vid 9, och la mig o kolla på tv, sen gick vi ut o spela kort ja o mamma, o sen kom resten och åt lunch med oss. o sen efter ett tag for pappa, farmor, farfar och ola hem, så nu äre ba ja o mamma kvar här uppe! och vi ska bli så bruuuna , ha enda tills på söndag på oss :)) UNDERBART.

så nu är klockan tjugo över 4 och vi ska till o laga middag, kanske fara ner o handla lite innan med. så ja hoppas att ni ha haft det riktigt bra! och att ni få en skön härlig måndagskväll.

hörshej!



ja o pappa när vi må som bäst tillsammans!♥

gomiddan igår, stekte kötte på sten.(y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0