soldag!

God kväll!
nu är klockan 18.03 , morgonen började av att min ÄLSKADE ibland mindre älskade bror väckte mig, och ja blev inte glad, iaf, så gick ja upp, o de blev frulle, o sen så for vi iväg o köpte korvbröd, och sen fortsatte vi upp mot trillevallen och tog på oss längdskidorna och for i la ner oss i en grotta! så jäävulst skönt, och så jäääävulst värt! , sen så när klockan närmade sig halv 4 drog vi oss neråt bilen, och sen for vi in på ica en snabbis, o sen så for vi hem o lagade lite food. så nu ha vi ätit, och fika choklad/kladdkaka, så jävulst go varen kan ja tala om för er! (vilket de ba va ja som tyckte dock) maha!
ah iaf, så nu ska ja väl snart gå o äga ut dom andra på lite kort, och sen så blire en dusch , o sen blire tidig kväll, för imorn var jag och pappa in i åre, o verkligen, verkligen , gör backarna osäkra! för det kan ja tala om att vi gö. och vi vet hur vi gö de, ja o min pappa är awesome i den där byn, i dom där backarna, och i den där farliga känslan är lovely som finns när bara vi åker! finns inget som är bättre i skidväg. ha alltid vare, och komma alltid va där vi leker bäst, och må som bäst.

nu ha ja inte så mkt mer o tala om för er! så ja hoppas att ni ha haft en lika bra dag som vi haft, för vi ha haft en riktigt jävla sjukt bra dag!:-)

hoppas ni få en bra dag imorgon också! för de tänker jag och pappa ha!!♥

hörshej!



luna uppe i fjällen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0