tandläkarbesök

hejsan!
morgonen började med att ja glömt att slå av mitt larm halv 8 ... blev lite less, men somnade om, och vaknade vid halv 10 , då gick ja upp, duschade,s minkade mig, och gjorde pannkakor till frukost, men ändrade mig fort o gjorde plättar ist, är så jäävla mkt lättare!
jag tro ja komma bli 30 innan ja skaffa ungar för de komma ungefär ta så lång tid innan ja lär mig gö pannkakor...
iaf, så kvart över 11 (skulle va på tandläkarn halv 12) skriver mamma på facebook o säger att dom ringt o sagt till henne och sagt att ja missat tiden och att det va halv 11 ja skulle vare där, tjugo över kommer hon fram till att det var ett april skämt.. så ja skyndade ner! tur man ha snälla tandläkare :) , iaf , så tkr ja de blev bra som vanligt :) , gilla att ja gilla min tandläkare :) hehe!
sen så gick ja hem, och jag insåg hur lat jag blive av o bo i stan, man bli jävligt bekväm. ah iaf, när ja kom hem så städade ja iordning i köket, och nu fundera ja på o fara tillbaka till stan för telefonräkningarna hade komme... SUCK! ehee...

ah iaf nu så ska ja gå o lägga mig i soffan o ta de lugnt, för ja vet inte riktigt varför, men ja är lite nere idag, eller ja vet varför, men inget ja vill yttra mig om, så ja hlr tyst som vanligt!;-)

hoppas ni har det bra!:) hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0