torsdag!

Hejsan!
vaknade klockan sex av att solen sken in, hade nämligen inte drage för passienerna för de är mkt lättare o vakna på morgon när de lyser, dock visste ja inte att de skulle lysa klockan sex, men ja somnade om igen. och sov till klockan 07.15 som väckarn stog på, gick upp och gjorde mig iordning, nu sitter jag och har nyss ätit youghurt och väntar på mamma som snart komma o hämta mig för att vi ska fara ner på skolan :) ,
idag har jag klippning på förmiddagen, (mamma) , och sen ha vi utvecklingssamtal, och sen klockan 12 ska ja jobba på kappahl till klockan 17, och sen ska vi kolla på åtminstonde en lägenhet , WIHOOO :D:D:D:D , sen ska vi kika busskort, och vi ska fara upp på lillänget, eller om det bli imorgon vet jag inte, vet inte hur mkt vi hinner idag ! :)
sen ikväll klockan 19.45 om ja inte minns helt fel, så ha ja träning :) och det avslutar kvällen ungefär!:)

hoppas ni ha en kanondag! det tänker jag/vi ha :-) P U S S


jag älskar dig över hela mitt hjärta.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0