G A M E D A Y !!!

äntligen, är det dags för match, får ju iaf sitta på bänken och heja, varför tro alla att det bli värre om ja få spela?!? det är iaf mitt knä, så det borde va ja som väljer. hoppas det är så också. annars känns det här ganska meningslöst! vill så gärna att allt ska va bra igen, och det här är första steget.
det är läskigt hur mycket fotbollen påverkar mig, när jag inte spelar är ja en sur kärring hela tiden. sen när ja få spela , och det går bra, så känns allt bra igen. och jag kan gå runt med ett leende på läpparna och bara må! viljan finns där, motivationen finns också där, bara det inte gå fel nu! då försvinner allt.

all glädje jag har i mig, kommer från en sak, och det är fotbollen. och ha ja inte den, kan ja inte ta till mig glädje från nånting annat häller. jag tror att det går, och det är allt som behövs !

Nu ska jag äta frukost, ha det bra! och jag säger ett stort lycka till, till brunflos brudar (och mig själv) till en seger idag på ip ! idag är det bara seger som räknas.


4 månaders gammal bild, dock en glad en en!
och det är vad vi vill ha idag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0