it´s wasn´t you i didn´t want, it was what you did!

ligger i sängen och kolla på tv. 2 fast and the fourious, stavning. gilla filmerna, dom är bra gosiga! ihii. jag har ingenting och säga, imorgon får ja veta om ja ska tillbaka till stan eller stanna hemma. bero på om mamma behöver skjuts på torsdag eller inte! och på tal om torsdag, då fyller min sofie år. niceigt!
sen ringde mitt hjärta och prata med mig ikv, blev så paff, ringde på hermtelefon eftersom ja ha lyckats tappa bort min, tog som ett tag innan ja va riktigt säker på at tdet va hon för ja va verkligen inte beredd på att hon skulle ringa på hemtelefon! senast ja fick ett samtal till den där telefon... hm.... tre år sen?! hehe.. nuså ;)

ja ha inget mer o säga tro ja, imogon måste ja iaf färga min utväxt, den är fruktansvärd!!!


gammal bild. medan man va ung o dum!

buut...
it wasn´t you as a person i didn´t wanted,
it was what you did,
and it´s what you do !
i doesn´t want ANYTHING to do with you,
so long you do what you do.
and i don´t think you never will stop doing it,
so hey boy,
have a good life.

i will :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0