skön fredagkväll!

Hejsan !
har en skön fredagskväll, med coca cola vid min sida! hela kvällen lång. underbart. medan alla andra är i skogsnäs och super sig dyngrak sitter jag med datorn i mitt knä och skriver med min saknade bästavän, och johan :) och snart tänker jag kolla på csi XL ! grymt. om en halvtimma. fasten ja lär ju somna... MOAHA. inte okej!

ha faktiskt inte så mkt och säga, på söndag tro ja att ja tänker fara tillbaka till östersund, stooorstan ! känns helt okej :) , för ja vill verkligen börja spela nu. kryper i bena som bara attans! börja må psykiskt dåligt. (ha gjort det ett tag nu)

imorgon tro ja att ja ska ta med mammi på loppis, som mallan och emma har :) mösigt. sen ska ja ta med mig min mamma på fotbollsplan, och springa arslet av mig :) , och sen så blire ba till och ta det lugnt skulle ja tro :)

nu ska ja mysa lite med min vovvsing som just kom ! hörs hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0