en torsdag!

Hej!
vrf klaga alla på mig idag? och igår, och i förrgår? jag är som jag är och jag tänker fortsätta vara det, så det är lika bra ni sluta klaga.
igår var det träning, gick inte så värst bra, och jag och disa fick en lååång resa hem! jesus amalia. bussar i östersund borde inte existera över huvudtaget!
Idag var det svenska på förmiddan, sen på eftermidadn gick jag ner på körskolan och plugga teori. sen tog jag en buss hem vid halv 4 ungefär. sen när ja kom hem plockade ja undan lite, tände ljus, så nu ha ja det mysigt när ja kolla på skidskytte!:) så mkt bättre o kolla hemma i soffan än o stå o frysa! dessutom skulle de inte va värt och stå o frysa för dom där hlr, den enda som är värd och stå och frysa för björndalen! vilken man.
imorgon ska jag fara hem, men ja undra hur det komma gå ja! för det gå ju fanimej inga bussar till den där jävla byn. sista bussen gå halv 2 elr när det är, och jag slutar 15.30? och är i salongen..
toppen..
Aja, nu ska ja fortsätta mysa för mig själv:) det är faktiskt väldigt skönt och va med sig själv en hel kväll också:) man kan som va så lugn och trött och framförallt tråkig.

hoppas ni ha det bra! puss och kram


en annsofie hade stora problem med att öppna en vinflaska!
(dock hade jag inte börjat öppna den, skyller på det ja)

Kommentarer
Postat av: Eva

Min fina piga <3 du vet ju att när folk gnäller så handlar det om dom själv! Låt dom som har så lite i sina liv att dom måste blanda sig in i andras liv vara. Låt inte energitjuvar att ta ngn energi från dig. Du min älskade unge är så fin och omtänksam och förtjänar inte gnäll så strunta i dom, låt dom ha det själv.......gnällmonster ska vara utanför din sfär!!!!! kramar i massor till Dig min fina piga <3 <3 <3

2011-12-03 @ 08:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0