fredag och helg!

Hej!
Idag har det varit full rulle i salongen. för det första så försov ja mig, så hela dagen ha ja vare stressad. så stressad som ja nu kan bli. min ängel marijana kom och hämtade mig imorse. så vi kom någorlunda i tid, pga trafikstopp.
sen va de sling och klipp som stog på förmiddagsschemat. på eftermiddagen skulle ja börja med och gö en uppsättning, (som ja aldrig gjort) när den nästan va klar bestämde ja mig för och riva den och gö om den. för jag insåg hur man kunde gö för att det skulle bli bättre.
sen så när ja hade gjort det drygaste, så kom thilde: "annso, du ha en kund nu" , jaha, då va det bara och släppa dockan och ta emot min kund istället. va en grabb som ville bli klippt! gick kanon. så efter den klippningen va det dags och gå hem! så då gick jag hem.
sen tog jag och fredagsstäda! så jävla härligt och ha det cleant när det bli helg. nu är det bara en timme kvar tills idolfinalen börjar!! dock är det ju värdelöst att mina "favoriter" ha åkt ut. men det är jävligt intressant ändå. ja mena, dom är ju inte dåliga dom som är kvar! hehe.

hoppas ni ha det bra! PUSS


här få ni en fredagsbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0