i hate this world!

Varför kan det inte vara fred och fröjd? allt skulle va så mycket lättare då. men det är väl det här som kallas liv.
just nu håller jag tummarna som satan dom närmaste dagarna, jag hoppas, jag hoppas, jag hoppas! för dig mamma♥ skulle bli så glad för din skull ifall det blev som vi vill att det ska bli. that´s the way it should be! sådeså.
nu ha ja nyss duscha, så nu vänta en varm mugg oboy och sen sussa väl ja som aldrig förr. är dyngtrött med sömnsvårigheter. hur gå de ihop egentligen?!
aja.

gonatt! :)


saknar glädjen och grejen.

saknar att kunna gö hur man vill, när man vill.

saknar att känna att jag är bra.
satan vilket självförtroende man hade en gång i tiden! XD
dock ett flertal år innan dessa bilder! XD

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack snälla piga <3 Du är så snäll och ger mig så mycket <3 Älskar dig av hela mitt hjärta <3 HOPPAS!!!

2011-12-14 @ 22:07:43
Postat av: annso

älskar dig mamma!

finns ingen som ställer upp för mig som du gör.

utan dig vore jag inte jag.

du är bäst i alla väder!



puss

2011-12-14 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0