träning!

Hej!
Nu är klockan 18.30 och jag ska nu byta om för att fara iväg och träna. har pluggat hela tiden sen jag kom hem. först gjorde jag klart engelska, och psykologi uppgifter. sen har det varit körkortsplugg! känns bra att ha gjort något kan ja säga. på fm idag va ja nere på körskolan och plugga teori. 2 faser är avklarade! känns skitbra!!! nu saknas bara 5. men det komma ja klara. helt klart! men ja känner såhär... även fast man klara faserna betyder ju inte att man har alla rätt?! hm... känner jag mig själv lär ja nog gö om dom tills ja ha så lite fel att det är okej.. (om ja nu hinner. vilket ja ska se till att ja gö.) idag är det hela 62 dagar kvar tills jag är laglig att ta körkortet! känns så sjukt overkligt! haha.
på em va ja i salongen och höll på där. sen vet ni min dag! hihi.

ha det bra!

PÖSSSSS


haha jaha! konstigt det blev. men det bjuder ja på! hinner inte fixa och dona.
hihi. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0