fredag - uppsättningar!

hejsan!
imorse va ja kvick som fan upp för ja hade drömt en riktigt äcklig dröm, som jag nu har förträngt mer eller mindre. men kan säga att det ska bli jävligt skönt o slippa sova själv inatt! (mamma kommer) , haha. sen idag på skolan hade vi bild och form, och det resulterade i att vi skulle gö en uppsättning till en bestämd ansiktsform. ja blev ganska nöjd med min, hade kunnat vare lite annorlunda men den dög ju iaf! sen gick ja o lina o åt, och sen gick vi ner på stan o kika, och sen gick vi o snacka med henrik en stund :) , och sen gick vi på stan o kolla på nåra väskor, känner hur ja vill fara nu, imorgon är det EN månad kvar tills jag far till london med mamma this time!:D wiihoooo!!!
sen gick vi upp o skulle väntap å buss osv, och träffade alla möjliga roliga personer, bland annat min fiende paula! XD nemen min gamla klasskompis paula och sen träffa ja johan med! skojsigt :)
fartfylld dag.
nu har jag kommit till lägenheten för en stund sen, och funderar på att gå ut o ta en joggingtur innan mamma kommer, men vet inte om ja hinner.. för ikväll ska vi fara o hälsa på kusin Marina, finally :) och det kommer att bli skitmysigt!
ha inte så mkt mer o säga, här kommer en bild på min håruppsättning sen idag!

hoppas ni har det skeetabra! de ska ja ha!:)

hejs!! :)


:)


-


Искам те тук,
Искам те до мен,
Искам да почувствам, че се чувстваш едно и също нещо,
Искам да смея.
jag väntar på att du tar första steget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0