livet är fan inte rättvist!

hej, jag tänkte bara konstatera att livet är fan inte rättvist. varför drabbas vissa personer av så jävulst svekfulla saker?! , det är fan inte rätt. vem fan vill att folk ska lida? ingen verklig människa! det är fel personer det gå ut över! så jäävla mkt fel personer...
jag har faktiskt ingenting mer att säga, är alldeles tom inuti mig själv.

men mitt hjärta, jag tänker dig, och er, varje minut som går kan jag lova! livet är inte rättvist, jag har insett det nu. du förtjäna ett grymt mycke lättare liv, och jag kan inte sätta mig in i situationen, så jag tänker inte ens försöka!

jag finns här för dig hela dan, varje dag!

jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0