önska gå ju!

ligger i sängen, ha skitont i huve efter sista matchen. hoppas de bli bättre snart för ja orka inte! tanken på skola imorn få mig typ att må illa, nemen ungefär! vill gråta en skvätt nu!!! XD hahaha. nemen asså ja ha faktiskt inte så vettiga saker o tala om för er ikv, tänkte iaf se på solsidan ikväll på brist av annat. tkr de inte är speciellt bra!
sen blir det wallander att somna in, fundera på o ta lite glass snart, tycka synd om mig själv o äta glass, TOPPEN!X) haha
meenmeeeen, imorn vänta de salongen på förmiddan o engelska på eftermiddan. är också sur för att ja inte komma få mitt jävla lösningsmedel till min förlängning förän om en jääääääävla vecka!!!!! orka inte med det här jävla skiten längre. nu är ja för deppig, så nu ska ja sluta skriva!
hoppas ni har det bra!!
see u around,

hejs!


i can only wish now,
i wish i know,
and i hate that i don´t know!

-

vill rymma iväg och ge massa barn allt dom behöver tyyyyp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0