fredag/lördag

Godmorgon!
Idag är en speciell dag, för idag är det meningen att Ola ska bli vuxen, men det är ja inte så säker på, men.. han fyller iaf 20 år idag!:) så grattis storebror! i löw u.

Igår : va skittrött, gick ner på skolan, hade massor av plugg, och sen gick vi o åt ja o lina :) , sen gick vi ner på busstorget för att ja skulle ta halv 1 bussen hem, träffade Henrik så då surra vi lite med han, sen gick vi o handla lite dricka, sen gick vi upp på busstation o vänta, då kom jimmy o surra med oss, sen så kom min buss så då hoppade ja på den :) , sen tog de en evighet innan den va framme i sollefteå, så då for ja på sjukhuset och hälsade på farmor :) , sen kom ola dit, och sen for vi hem efter ett tag. sen så blev de middag när vi kom hem, eller först hädde vi upp skotern på släpvagnen för att han skulle fixa iordning den. och fyfan va ont ja fick i benet xD , är blå där idag. haha! är huvet dumt får kroppen lida! , sen blev de middag, sen blev de lets dance och glass, gottgott. hade nästan glömt hur gott toffeline är ! men igår fick jag mig en påminnare! ;D SKITGOTT äre! sen somnade ja tidigt, vilket var väldigt tur eftersom mamma kom in o väckte mig imorse klockan halv 8 för vi skulle gö klart smörgåstårtan till ola, för han skulle fara iväg med krille och markus och köra skoter. så nu ha han fare, vi ha fikat, och han ha fått paket, och jag kan inte somna om ! :D , men ja ha iaf fått mina 10 timmars sömn inatt så de ska nog gå bra.
nu fundera ja på o ta mig en skidtur snart! :) (om ja orka) haha !

hoppas ni ha det bra! ja ska ha en kungdag iaf, kanske hörs sen idag, eller imorgon!:)

ÄVEN, grattis till min älskade kusin, som fyller 19 idag!!:)) <3


bruuschan ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0