HÄMND !

god kväll!
klockan är nu precis 00:00 , haha coolt ;) ikv ha ja lega hemma i soffan o ba chilla, sett på modo när dom totalt ägde , :) skitkul o se när dom spela bra igen, säger som ja alltid gjort "dom kmr när de krävs" hehee :D

men ja vill så gärna jävla att peter forsberg ska komma tillbaka, för det första


  • han leker ut motståndarna
  • dom ha sån jävla respekt till han
  • han ha respekt av medspelare och framförallt tränare och domare.
  • och den allra största anledningen : han höjer hela laget!
    det är det viktigaste, trots att han är skadad ofta, men jag tycker att det är jättestor skillnad när foppa är med ohc inte, för det blir en helt annan stämning i laget, dom har ett helt annat självförtroende. det tycker jag är riktigt imponerande. och det är det modo behöver ! dom är bra, dom behöver bara självförtroendet, och respekten dom förtjänar. dom måste tro på sig själv, och det gör dom när dom har peter forsberg i laget. men som sagt , han höjer stämningen i hela laget!


nu ha ni fått höra va ja tkr angående peter forsberg och modo! ;) , dom flesta säger att han är för gammal o bara gö illa sig, men där ha ni mina åsikter!

efter vi kollat på hockey så kollade vi på fångarna på fortet, grymt :D haha, ha gillat det sen ja va liten, känns som att ja alltid kmr gilla de. de där skulle ja vilja va med på , fyfan va grymt! :D haha.
sen blev de film för hela bunten, och nu äre film med. meen,

nu ska ni få höra vad jag tänkt med HÄMNDEN, imorse blev ju jag som sagt väckt av min storebror, som ska fara äldre o mognare... (dock tkr ja inte att de är så riktigt;)) HAHA, meen... han väckte mig genom att dra mig i benen. vilket absolut inte va ett bra sätt att vakna på. (jag är väldigt sur på morgonen, är ingen morgonmänniska alls, och jag hatar att bli väckt) , med det kanske ni förstår vilken ilska ja hade i mig genom att bli väckt, GENOM ATT BLI DRAGEN I BENEN !!!!!!! det var inte populärt...
SÅ, imorgon, tänker jag väcka honom! genom... att hälla kallt vatten på han :D HAHAHA ! ha alltid drömt att få gö de på någon, och nu tänker ja gö det!!! :D (jag älskar att väcka folk, men hatar att bli väckt) hahah! det är sån otrolig känsla, tro att det bara är för att jag hatar det så mycket själv. hehee! men , som sagt, nu vet ni, TJALLA INTE!!!!!!! ;) hehe!

hoppas ni har det bra, nu måste ja sova om ja ska komma upp före brorsan imorn ! ;) heehehehee

puss o gonatt :))


haha, härlig bild sen olas skolavslutning i nian! x)
tänkte ba på att påminna honom imorgon om att ja älska han ! ;)
MOAHAHAHAHAHA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0