lördag/söndag!

hejsan!
igår började dagen med att ja vaknade, tur nog, sen slog ja på en film, och låg och kolla på den :) , sen så gick jag upp och gjorde mig iordning, och sen gick jag ner på stan till brudarna Thilde, Emelie, Anja och Linda! som satt på donken, sen gick vi upp på ica, och sen tog vi en buss ut till z-hallen, och kollade på östersund A-lag som spelade mot Jonathan Hedströms lag, det är min framtida pojkvän, men han vet bara inte om det än! det kommer det kommer...
sen kom magnus dit, också träffade ja min underbara Moster och min lite töntiga men jag tkr om han ändå, Jonny, sen fick vi skjuts in till stan, då jag och M gick och åt, sen stötte vi på pojkarna brus , snacka lite, sen tog vi en buss ut till z-hallen igen o kollade på när M kusin spela, och nån kompis till han, sen kom fanny och amanda en sväng, :) sen gick jag och M upp till maxi o shoppade, sen hem och kolla på fortet, och sen for han, och sen kollade ja på nå filmer som va på tvn :) fasten ja somnade till den andra.

idag söndag : har jag inte hunnit med så mkt ännu, klockan är bara halv 12 , så ja ha nyss vakna, tänkte dra på mig träningskläder och gå ut o springa en sväng om det inte är svinkallt ! (hoppas inte) sen får vi se va denna söndag har att erbjuda!=)

hoppas ni har/haft en bra helg! så hörs vi senare! :)

hejs!


j.h!:D

Kommentarer
Postat av: Nicolaiida

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-08-29 @ 08:55:11
URL: http://nicolaiida.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0