måndag, sega måndag!

fattar inte varför måndagmornar är så extremt jobbig att kliva upp på.. inte okej!:/ men ja kom iaf upp, och traskade ner på skolan, och såg marijana långt ifrån va min syn räcker! men hon lyser ju upp som en solstråle så de är ju oundvikligt o missa henne :) ihii ! , ah iaf, salongen halva förmiddan, sen vare nå annat grejs, sen lunch, blev kycklingpastasallad :) göttans ! sen så efter lunch va de engelska, då ja va helt inte på jobbhumör , så de blev inte så mkt gjort :( men ja är ju klar sen nån vecka tillbaka så de gö inte så mkt :)) hehe ! och nu ligger ja hemma i lägenheten, och har nyss ätit middag, och ska om ett tag byta om till att fara o träna fys, åh va ja känner att det är jobbigt redan nu :( fyfan ! x) haha. men ja.. va gö man ?! man springer på ..
sen tro ja att de bli till o skriva på för brunflo idag, ha vare så jävla tveksam skitlänge, men vafan! nånstans måste ja ju spela, så WTF !
nu vet ja inte va ja ska gö riktigt, bussen gå inte förän klockan 18.15 så ja ska väl bege mig neröver kvart i för ja ska fylla på busskortet med pengar med. fatta inte vrf man måste gö de ja :o ja mena... herregud ! (a) hehe.
ah , ja ha inte så mkt mer o skriva. hoppas ni har det gött !
hejs :)


annsofie, det är jag!
-
du fikk meg til å føle seg spesiell.
Jeg har aldri vært sjalu i hele mitt liv som jeg var da.
du gjorde meg bra, det føles som om jeg var i himmelen.
Jeg savner deg hver måned, uke, dag, time, minutt og sekund!
Jeg skulle ønske det kunne bli deg og meg.
Du vil alltid være i mitt hjerte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du är så jävligt snygg finns typ inte äns nån som kan slå dig ah!!!! Fans det paradise skulle jag varit där varje gång jag såg en ny bild på dig! Snälla lägg upp fler bilder på dig lite nya :)puss min ängel<3

2011-01-26 @ 07:33:28
Postat av: annsofie

hehe, tacktack!

2011-01-26 @ 18:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0