måndag sjuk

goddag!
klockan är nu 12, och imorse när ja skulle gå upp till skolan höll ja på o avlida, hade sjukt ont i magen. har ont än, och har ont i halsen, men det är betydligt bättre, kan ju faktiskt andas nu! ehee.
ja ha haft den bästa helgen på väldigt länge nu, i fredags fick vi besök av mimmi, fika, trevligt sällskap, och let´s dance! TOPPEN, i lördags for jag och mamma och luna ut med skotern, (gammskotern) , ola hade sin, sen grillade vi o myste på , sen kom ola förbi en sväng, och sen på kvällen blev det fångarna me goo glass :D , på söndagen for ja, ola, mamma och luna ut med båda skotrarna, vi for upp till vindskyddet och grillade , sen for vi o körde lite, då ola tog gammskotern o ja fick ta hans, SÅ sjukt jävla kul o köra skoterjäveln! bruuuum säger det så är man borta ! ;) heheheee (a) sen så skjutsade han ner mig till österforse o ja tog bussen hit, och gick hem, och nu äre idag och de ha inte häänt så mkt.
idag tänker ja bara ligga i sängen och återhämta mig, och kanske städa lite senare när ja må bättre. imorgon är det skola, svenska och engelska. sen träning!
ha inge mer o säga nu, hoppas ni har detbra!:)
hejs!


jag och luna på skoterturen i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0