måndag !

hejsan! :)
nu är klockan snart 16, och jag ska ta och äta för 18.30 om ja inte minns fel gå de en buss till brunflo, (ska dra och träna idag) fys, mitt första fyspass med brunflo o ja känner hur ja kmr att DÖÖÖÖÖ! haha. ha ju inte den bästa konditionen och inte de bästa musklerna , såå .. ;) HEHE ! känner mig trött i bena redan nu ;) , hehe. för övrigt ha vi ba haft vanlig dag idag, och ja är skitnöjd med min engelskaresa till london, där mina drömmar förverkligades :)) ihihihi ! hahha ! så jävla grymt. ah , nu måste ja äta iaf :) sen träna, sen hem o duscha o sen sova en lång skönhetssömn, så kanske man se ut som folk imorgn!:D TOPPPPEN GRABBAR !

hejs ! :)


gå emot alla , och säger att jonathan hedström :
är snygg.
men ja ha ju Gitt på min sida iaf! :)


HAN ÄR JU SÅ JÄVLA SNYGG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0