TISDAG!

hejsan!
IDAG ha vare en ganska rolig dag trots allt! först svenska, sen for vi på badet på skolan, först hade vi nå livräddning, gick ganska bra:) sen fick vi "leka fritt" haha! skön niclas, som sviker oss.... SUCK ! hehe. me nvi lär ju överleva, ha ju blive lämnade av hannah också... tjalala..... snacka om att vi bli dissade :( men ja förstå dom nästan, NÄSTAN! meen, ah iaf , nu är klockan 4, och ja ha nyss kommit till lägenheten, och druckit en drickyoghurt och ätit en banan , och nu ska ja ta o byta om alldeles strax så ja är redo för träning! bussen går nämligen 17.05 och då ska ja ju liksom.... va där nere ;) sen ska ja till reception med om ja hinner.. men de vet man ju aldrig ! heheheee =) är ju inte den snabbaste av mig om ja ska va ärlig.. PACKA upp väskan ska ja visst gö med! , imorgon är det matte, vilket ja INTE är pepp på. men ja... man må väl tänka lite positivt med.. gå väl kanske på stödet efteråt, EFTERSOM JA ÄR DUM I HUVET, tkr vissa!! host, suck, fu!
menmen, sen blire till en joggingtur skulle ja misstänka =) sen måste ja städa lägenheten med, om det blir imorgon eller idag få ja se, men nån av dagarna ska det iaf bli! TJOCKT NAJS ! ....
aja, nu ha ja inte så mkt mer o säga, få se om ja gö nått litet inlägg ikv när ja kmr tillbaka efter träningen!
hoppas ni har det bra!:) vi hörs!
hejs :)


det här är jag, för er som icke visste de!:)


-


du fick mig att känna mig speciell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0